ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 2017

Δημοσιεύθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 2017, 10:35Εκτύπωση

Το εκπαιδευτικό τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας δημιούργησε τρία σχέδια μαθημάτων για εκπαιδευτικούς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ώστε να τα χρησιμοποιήσουν στην τάξη στα πλαίσια του Παγκόσμιου Μαραθώνιου Γραμμάτων 2017. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμβουλευτούν τα σχέδια μαθημάτων και να διδάξουν στην τάξη τη σημασία της δράσης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μέσα από 3 υποθέσεις ατόμων που κινδυνεύουν.

Ni Yulan - Κίνα

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν για τη σημασία των υπερασπιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εξασκούν τις δεξιότητες τους στην επικοινωνία και την πειθώ, μέσα από την υπόθεση μίας υπερασπίστριας των δικαιωμάτων στέγης στην Κίνα.

Farid al-Atrash και Issa Amro - Ισραήλ και Κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη

Οι μαθητές και μαθήτριες χρησιμοποιούν την υπόθεση δύο υπερασπιστών των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα Κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη ώστε να εξοικειωθούν με την Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Clovis Razafimalala - Mαδαγασκάρη

Οι μαθητές και μαθήτριες μαθαίνουν για το δικαίωμα στην ελευθερία, πρώτα εξετάζοντας τη δική τους αντίληψη στην απώλεια της ελευθερίας και έπειτα στηρίζοντας έναν υπερασπιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ο οποίος καταδικάστηκε με ψευδείς κατηγορίες και φυλακίστηκε χωρίς δίκη για 10 μήνες.

 

ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑ
Υπερασπίσου τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και στήριξε την ανεξαρτησία του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας.