Ο ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
23 Νοεμβρίου - 2 Δεκεμβρίου 2016 - Γκαλερί ρώ
Τα μέλη του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας στην Θεσσαλονίκη, συνεχίζοντας την πορεία τους στον δύσκολο δρόμο της υπεράσπισης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και επιχειρώντας να συμβάλλουν στην καταπολέμηση κάθε μορφής διάκρισης, από όπου και αν προέρχεται, θεωρώντας επίσης ως ύψιστο αγαθό την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, διοργανώνουν σειρά εκδηλώσεων με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού και την κινητοποίησή του στο έργο και τη δράση της Διεθνούς Αμνηστίας.
Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016, στις 7 το απόγευμα, εγκαινιάζεται, με την υποστήριξη της Γκαλερί ρώ, έκθεση ζωγραφικής, με έργα-προσφορά του Αρχιτέκτονα–Εικαστικού Κώστα Νικολαΐδη. Ο μεγαλύτερος αριθμός των έργων θα διατεθεί στη συμβολική τιμή των 50 ευρώ, και τα έσοδα θα διατεθούν εξ ολοκλήρου για την οικονομική υποστήριξη του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί, στον ίδιο χώρο, τριήμερο Vintage Bazaar (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα, 26, 27, 28 του μηνός, ώρες 11.00-20.30) με αντικείμενα-προσφορά φίλων και υποστηρικτών της Διεθνούς Αμνηστίας.
Σας προσκαλούμε να υποστηρίξετε με την παρουσία σας και να ενισχύσετε οικονομικά το έργο και την δράση του Ελληνικού Τμήματος στη χώρα μας.
Γκαλερί ρώ
Ρωμανού 5, Περιοχή Λευκού Πύργου
Τηλ. 2310226552, www.roartspace.gr
Συνεχές ωράριο λειτουργίας
11.00π.μ. – 20.30μ.μ
Πληροφορίες και Συνεντεύξεις:
Ειρήνη Τσολάκη , Αντιπρόεδρος Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας
Τηλ. 6978875961
Μαριάνα Λεονταρίδου, Yπεύθυνη εκδηλώσεων προβολής στη Θεσσαλονίκη
Τηλ. 6944791114
Ο Κώστας Νικολαΐδης γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1947, σπούδασε αρχιτεκτονική στη Φλωρεντία και είναι δημιουργός του “ANTITHESIS ARCHITECTURE” το οποίο διεξήχθη στην Σαντορίνη και στην Θεσσαλονίκη περιλαμβάνοντας έργα, παρουσιάσεις, δημοσιεύσεις και διακρίθηκε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ζωγραφίζει από τα πρώτα φοιτητικά του χρόνια και εκθέσεις του έχουν πραγματοποιηθεί στην Σαντορίνη και στην Θεσσαλονίκη. Κριτική για το έργο του έχει γράψει ο Σπυρίδων Φίλκας Φιλικός.